Bezorgen & Levertijd - Klantenservice

Let op! Momenteel mogelijk een langere levertijd PostNL

Vanwege de drukte bij PostNL (i.v.m. het COVID-19 virus & de kerst periode) kan het zijn dat uw bestelling vertraging oploopt. Zowel wij, als PostNL doen ons uiterste best alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en af te leveren. Zodra wij een pakket verzenden ontvangt u Track&Trace informatie. Houd deze informatie goed in de gaten voor de actuele levering verwachting.

Na het selecteren van uw maat bij een product, zal onder de maten een verwachte levertijd verschijnen. Houd er rekening mee dat dit een indicatie is en dat een levertijd altijd langer of korter kan zijn. Het is helaas voor ons en PostNL in deze periode niet mogelijk om een specifieke leverdag te selecteren voor uw bestelling. Ook backorder artikelen hebben een langere levertijd dan normaal. Wij streven er naar om alle backorder items zo snel mogelijk te verzenden.

Heeft u de Track&Trace informatie ontvangen? Houd deze dan goed in de gaten! Mocht de Track&Trace informatie meermaals hebben aangegeven dat de zending met een dag is vertraagd, dan horen wij het graag na minimaal 5 achtereenvolgende vertragingen. Voor die tijd is het helaas niet mogelijk om bij PostNL een onderzoek in te laten stellen. In veruit het merendeel van de gevallen zal het pakket nadat de achterstand in het betreffende PostNL depot is weggewerkt alsnog worden afgeleverd.

Afhalen in de winkel is momenteel niet mogelijk. Onze winkel in Weert is gesloten.

Alle verzendinformatie op onze website is momenteel enkel een richtlijn. Wij doen ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te leveren. Aan de verzendttijden kunnen geen rechten worden verleend.

Bedankt voor uw begrip!

 

Om het zo makkelijk mogelijk voor je te maken hebben we keuze uit 2 bezorgkeuzes en 3 ophaal mogelijkheden. Zo hoef je geen dagen meer thuis te wachten op de postbode, wel zo gemakkelijk!

  • Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?
  • Waar en wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?
  • Hoe kan ik mijn pakket online volgen?

Uit welke bezorgopties kun je kiezen?

Op de betaalpagina kun je kiezen uit de volgende bezorgopties.

Bezorgoptie:

Bezorging vindt plaats:

Kosten:

Gratis bezorging*

Werkdagen voor 17:00u besteld, volgende dag
(kan momenteel afwijken i.v.m. kerst drukte)

Gratis*

Op Afspraak bezorgd*

De volgende werkdag, in het gekozen tijdvak
(momenteel niet mogelijk i.v.m. kerst drukte)

Gratis*

Uitzonderingen gratis bezorgen en op afspraak bezorgd

* Gratis bezorging geldt alleen bij bestelling vanaf €50,-. Bestellingen lager dan €50,- betaal je €4,95 verzendkosten.

* Geldt niet voor de Waddeneilanden

* Voor Belgische klanten zijn de bezorgkosten vanaf €50,- gratis. Bestellingen onder de €50,- betaal je €4,95 bezorgkosten. 

* Bij sommige producten is de levering langer dan één werkdag. Na het selecteren van de maat verschijnt er een verwachte bezorgdag.

Gratis bezorging

Alle bestellingen boven de €50,- worden binnen Nederland gratis verzonden. Bestel je fashionartikel op werkdagen voor 17:00u en het wordt morgen geleverd. Precies weten welke dagen je, je bestelling kunt verwachten bekijk dan het onderstaand schema. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestel voor 17:00 op:

Eerste bezorging op:

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Zaterdag

Zaterdag

Dinsdag

Zondag

Dinsdag

Heb je de postbode gemist? Dan wordt je pakket afgeleverd bij de buren of komt de pakket bezorger de eerst mogelijke volgende dag. Liever niet laten bezorgen? Kies dan voor de optie ‘ophalen’. Dit kan in de winkel of op een PostNL locatie.

Op afspraak bezorgd

Heb je geen zin om de hele dag thuis te zitten wachten op de postbode? Laat je bestelling op afspraak bezorgen. Dit is bij VT Mode helemaal gratis. Je bepaald heel simpel op de afrekenpagina in welk tijdvak je de bestelling wilt ontvangen. Wij regelen de rest! Wel zo gemakkelijk.

Op welke locaties kun je een bestelling ophalen?

Liever je bestelling ophalen op een tijd die jou het beste uitkomt? Dan kun je voor de optie bestelling ophalen kiezen. Op de betaal pagina kun je ervoor kiezen om de bestelling op te halen in de winkel of op een PostNL ophaal locatie.

Ophaal opties:

Kosten:

In de “Echte” winkel in Weert

*Momenteel niet mogelijk! Coronamaatregelen

Gratis

Bij één van de 2600 PostNL afhaal locaties

*Verifieer eerst de openingstijden van uw PostNL punt

Gratis

Bij een PostNL pakketautomaat

Gratis

Je bestelling ophalen in de winkel - Momenteel niet mogelijk: coronamaatregelen

Op de betaal pagina kun je ervoor kiezen de bestelling op te halen in onze winkel. Bestel je buiten onze openingstijden dan wordt je bestelling de eerst volgende dag klaargelegd.

Je bestelling bij een PostNL locatie ophalen - Verifieer eerst de openingstijden van uw PostNL punt i.v.m. mogelijke sluitingen

Met ruim 2600 afhaal locaties is er altijd wel eentje bij jouw in de buurt. Op de afrekenpagina kun je kiezen op welke locatie jij je pakket bezorgd wilt hebben zodat je het laten zelf kunt afhalen. Meer informatie over afhaal locaties vind je op de PostNL website.

Je bestelling bij een pakketautomaat ophalen

Niet thuis wachten of afhankelijk zijn van openingstijden van PostNL ophaal locaties? Laat dan je pakket bezorgen bij een PostNL pakketautomaat deze zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar! De pakketautomaten is te vinden op zeven grote NS-stations in Nederland en op Schiphol Plaza. Wel zo gemakkelijk als je op de terugweg van je werk bent bijvoorbeeld! Meer informatie over de afhaal locaties vind je op de PostNL website.

Je pakket online volgen via de Track&Trace code

In de verzend e-mail die je van ons ontvangt nadat het pakket verzonden is staat een Track&Trace code. Met deze code kun je op de PostNL website je pakket volgen. Lukt dit niet of heb je vragen over pakket neem dan contact op met de klantenservice.